Объект
Партнер
Пользователь
Новость
Отдел продаж
10:00-19:00, пн-пт
- сейчас нерабочее время -
093 255 000 9
+380932550009
+380932550009
Контактный e-mail
Реквизиты Оплата
Тарифы - рассылка
Тарифы - баннеры
Подробнее Подробнее Подробнее
Главная / Недвижимость - Новости  / Самые интересные

В период кризиса дискаунтеры отмечают устойчивый рост продаж

14.04.09  
Найбільш чутливими до падіння попиту при економічній нестабільності в 2008 році - початку 2009 року виявилися такі товари тривалого користування, як товари для дому, будматеріали , меблі, електроніка, а також одежний рітейл. У той же час оператори низького цінового сегмента відзначають стійке зростання продажів своєї продукції. Про це свідчать результати дослідження, представленого на \" Retail Forum -2009 \" консалтинговою компанією \"CB Richard Ellis \".
Що Ви про це думаєте ? сказати
Як повідомляє кореспондент ЛІГАБізнесІнформ, так, за даними компанії, криза особливо сильно вплинув на ті мережі, в яких частка імпортного товару була досить велика. Зокрема, це продавці електроніки, фінансове становище яких через різку девальвацію гривні сильно погіршився. В цілому, в умовах економічної нестабільності високу стійкість показали оператори низького цінового сегмента, які сьогодні мають достатньо стійке зростання продажів своєї продукції. "У продуктовому ритейлі формат жорсткого дискаунтера досить добре себе почуває, і криза - це їхній час ", - говорить Марина Крестініна, старший консультант департаменту стратегічного консалтингу компанії "CB Richard Ellis". Зокрема, такі жорсткі дискаунтери, як "Lidl", "Aldi" і "Edeka" зміцнили свої позиції на світових ринках і активно нарощують ринкові частки. На українському ринку роздрібна компанія "АТБ-маркет" у першому кварталі 2009 року відкрила 17 нових магазинів, розширивши мережа до 308 магазинів, а географію присутності - до 90 міст України. Разом з тим, за словами М. Крестініної, сегмент "luxury" також виявив досить високу стійкість до впливу кризи. "У цільової аудиторії (Сегмента "luxury" - ред.) Витрати на споживчі послуги та товари в структурі загальних витрат займають всього лише 2%, і тому економічна нестабільність впливає на них дуже незначно ", - стверджує експерт. Між тим, згідно з інформацією М. Крестініної, сьогодні виграють ті бренди, які спрямовані на "мас-маркет" низького й середнього цінового функціонування, на які через трансформації попиту покупець переходить з верхніх цінових сегментів. У той час як падає попит на великі дорогі товари, продажу дорогих дрібниць, у тому числі косметики, виростають. "Жінка не може собі купити дороге сукню, але на дорогу косметику вона витратиться ", - стверджує експерт" CB Richard Ellis ". Однак, відзначає М. Крестініна, цінова політика не завжди відіграє вирішальну роль. Під час економічної нестабільності покупець також починає приділяти підвищену увагу якості товарів. "За свої гроші він хоче отримати максимум сервісу і комфорту. Привабливість самого бренда може виявитися важливіше, ніж міркування економії ", - попереджає аналітик.

 

www.realt5000.com.ua
Новини, по темі :

 

comments powered by Disqus


  1. Рулонный газон - оптимальный вариант обустройства ландшафтного дизайна
  2. Ипотека - залог уверенности в завтрашнем дне
  3. Что подарить партнерам по бизнесу: топ 5 лучших идей этого года
  4. Эффективные инвестиции и капиталовложения, практически исключающие неблагоприятные риски
  5. Новогодние скатерти: особенности тканей, советы по выбору
  6. Рулонный газон - оптимальный вариант обустройства ландшафтного дизайна
  7. Ипотека - залог уверенности в завтрашнем дне
  8. Что подарить партнерам по бизнесу: топ 5 лучших идей этого года
  9. Эффективные инвестиции и капиталовложения, практически исключающие неблагоприятные риски
  10. Букмекерская контора, отличающаяся выгодностью условий заключения пари и надежностью
  11. Особенности использования электрокартона от магазина ПКФ-Электропласт
  12. Защита строительной площадки с помощью системы видеонаблюдения
  13. По каким критериям выбирать куртку для зимних видов спорта?
  14. Новогодние скатерти: особенности тканей, советы по выбору
  15. Настоящая сделка о квартирной жизни
  16. Выгребная яма своими руками
  17. Выбор червячных редукторов: советы от компании ПРК
  18. 5 Экологически чистые строительных материалов - кирпич, плитка, бетон…
  19. Обзор онлайн казино Слотокинг казино
  20. Готовые комплекты штор в СПб и особенности их выбора
  21. Особенности получения кредита на карту
  22. Все виды земляных работ
  23. Элементы для оснащения вентиляции: особенности подбора
  24. Download Mostbet Apk
  25. Букмекерська контора Parimatch - одна з найкращих у СНД



Рассылка по недвижимости

Прорекламируйте свои объекты, заявки и бизнес! Более 16000 подписчиков. Самые низкие в Украине тарифы!

Рассылка по недвижимости

Прорекламируйте свои объекты, заявки и бизнес! Более 16000 подписчиков. Самые низкие в Украине тарифы!

Разместите объекты — Бесплатно!

Панель управление своими объектами с фото. Неограниченный период размещения!

1



©2004-2012 «Недвижимость 5000» — Рекламно-Информационный Портал
О компании | Карта сайта