Криза - це не тільки втрати , а й можливості заробітку. Питання, хто
і як це робить. У публікації зібрані приклади з усього світу, про те, як
в кризові часи у людей загострилася частина мозку, що відповідає за творчу
активність і за адаптацію до навколишніх умов.

1. Українське місто Львів відзначився кафе "Антикризова кнайпа" (антикризове
кафе). Фішки в інтер'єрі - запаси на зиму у вигляді консервних закруток, пшона,
макаронів, дешевих сигарет без фільтру і цигарок-самокруток, а також валюти
в трилітрових банках, мовляв, тепер надійніше тримати гроші в таких.
Офіціанти одягнені в костюми банкірів, біржових консультантів і фінансових
аналітиків. Один зі слоганів закладу: «Навіщо нам цей дебільний Єгипет?
Їдь у Карпати! "Їжа в кафе найпростіша, здачу дають копійками або насінням.
Одне з коронних страв у меню - сухарі, які зазвичай сушать на чорний день.
2. Hyundai Motor America запустила страхову програму, за якою покупець
може повернути автомобіль, не зіпсувавши свою кредитну історію, якщо він у
протягом року після угоди втратить роботу. "Застрахуватися від безробіття"
можна при купівлі будь-якого нового автомобіля Hyundai незалежно від віку
покупця та історії його трудової зайнятості. Повернути автомобіль можна буде
і в разі позбавлення водійських прав, отримання інвалідності, або смерті
автовласника. 3. Якщо дати людині річ потримати або покористуватися,
він з нею вже неохоче розстається. Renault вирішив застосувати цей закон людської
психіки і, так би мовити, поглибити тест-драйв. Для просування нової моделі
Megane Hatch британський представник французького автовиробника безкоштовно
віддає машини на кілька днів усім бажаючим, причому автомобіль доставлять
до них додому з повним баком бензину. Автомобіль можна взяти на 24 години на
понеділок і середу або на уїкенд (з вечора п'ятниці до ранку понеділка)
і відчути себе господарем гідною речі. 4. Англійський підприємець
і фанат судоку Дейв Меки (Dave Mackie) вирішив продати свій будинок оригінальним
способом. Він організував лотерею, переможцю якої цей будинок і дістанеться.
А щоб взяти участь у грі за будинок, потрібно обов'язково вирішити судоку і
сплатити внесок у розмірі 50 фунтів. Будинок вартістю 675 000 фунтів знаходиться
в Ланкаширі, на заході Англії. По суті Меки продає 14 000 шансів отримати
його будинок. Як тільки набереться необхідна кількість грошей, буде випадковим
чином обраний переможець (у присутності гостей, журналістів, повірених).
Щасливчик отримає власність без сплати податків і транзакційних витрат.
Діяти лотерея буде з лютого поточного року, до лютого 2010-го. Якщо
за цей час потрібних 14 000 учасників не набереться, то обраний переможець
отримає не будинок, а всі зібрані кошти, які будуть акумулюватися
на спеціальному банківському рахунку. 5. Щоб оплатити утримання дорогої нерухомості
під час кризи, деякі американці здають її для зйомок фільмів і рекламних
роликів. Денна плата за використання пристойного особняка - $ 2-3 тис.
Це дозволяє покрити приблизно половину суми за його змістом, включаючи
оплату покоївок. Власники комерційної нерухомості - магазинів, складів
і офісів - теж пропонують свої приміщення під зйомки. Однак гладко далеко
не всі, адже в кіноіндустрії теж криза і попит на майданчики впав. 6. Іпотечний
криза в США негативно вплинула на ринок нерухомості в цій країні і змусив
продавців гарненько намагатися в пошуку клієнтів. Власники однієї багатоквартирної
новобудови в Лос-Анжелесі помістили у вікнах вільних квартир людські
фігури, які танцюють стриптиз. Вийшло щось на зразок пікантного театру тіней.
Це, звичайно, запис, що транслюється на штори. Привертає увагу як покупців,
так і ЗМІ. 7. У зв'язку з кризою в Америці зменшилися і бюджетні асигнування
у сфері освіти. Коли відомство, до якого належить школа "Ранчо
Бернардо "в однойменному передмісті Сан-Дієго, обрізало витрати на матеріально-технічне
забезпеченні класів і навчальних процесів, вчитель математики Том Фарбер став
продавати місця під рекламу на бланках для тестів і контрольних робіт. Купити
рекламу може не кожен. Фарбер не прийме спонсорство від великих роздрібних
мереж, але наприклад, від сімейних магазинчиків, які продають одяг на випускний
вечір, чи стоматологів - зовсім не проти. Далеко не всі спонсори використовували
куплені місця для реклами як такої. Хтось розмістив мудрі висловлювання
класиків, хтось підбадьорливі слова, на кшталт "Бажаємо успіху! Але пам'ятай, що
знання важливіше удачі! ". 8. Стриптиз-клуб Platinum Lounge, що в місті Честер,
Англія, запропонував компаніям, що бажають розмістити рекламу на помітному місці,
"Покрасуватися" на попка стриптизерок, що по суті те саме рекламі на одязі
футболістів або автогонщиків. Клуб сподівається, що новизна прийому відобразить
рекламу в умах відвідувачів. 9. У Новосибірську з'явилася незвичайна послуга
- Розміщення реклами на собаках. Проект "Promo-Dog" - це перше в Росії
комерційна пропозиція з використання тварин в якості медіа-носія.
Нестандартна реклама виділяється в загальному інформаційному шумі і спонукає
людей передавати інформацію про побачене з вуст у вуста. Крім того, тварини
(Як і діти) викликають позитивні емоції, тому позитивне сприйняття
реклами на песика забезпечено. Зараз у базі "Promo Dog" близько ста п'ятдесяти
собачок самих різних порід, їх господарі отримують гроші за роботу своїх вихованців.
10. Під час фінансової кризи краще пошукати іншу сферу вкладення грошей,
ніж ринок цінних паперів. У Європі з'явився сайт, який збирає кошти з
інвесторів для розкрутки дівчат і хлопців у модельному бізнесі. Мінімально
можна вкласти один долар. Beauty Holding по суті - соціальна біржа і агент
в одній особі. Інвесторам пропонується частка в майбутніх заробітках щасливих
моделей - половина доходів за перший рік роботи. Щоб почати кар'єру в
індустрії гламуру, модель повинна набрати $ 10 000 (на квиток до Парижа чи
Лондона, проживання, зйомку у модних фотографів для формування професійного
портфоліо і підготовку до кастингу в модельних агентствах). Як бачите,
важкі умови змушують мізки діяльних людей працювати більше і краще.
Вони придумують нові ідеї і, головне, реалізують їх. Цікаві ідеї можна
завжди підглянути в Журналі бізнес-ідей, вразити, надихнутися на
щось своє, а потім обов'язково потрібно реалізувати задумане.

Share This Post: