Ставлення роботодавця до претендента, в першу чергу , визначається корпоративної
культурою компанії , наявністю у неї сильного HR -бренда .

Однак не всі роботодавці дбають про власну репутацію і, часом,
здійснюють в процесі співбесіди помилки, здатні зіпсувати враження
претендента і навіть відвернути його від компанії. Про сім основних промахах людини,
проводить співбесіду, розповіли кореспонденту ЛIГАБiзнесIнформ фахівці
кадрового порталу "HeadHunter". 1. Проводить співбесіду відмовляється
надавати претенденту інформацію про функціональні обов'язки на передбачуваній
посади. Шукач зобов'язаний знати, чого саме від нього хочуть, а не купувати
"Кота в мішку". 2. У спілкуванні з претендентом представник компанії веде
поводитись як з дитиною. Співбесіда має проходити на рівні "колега-колега",
що налаштовує обох співрозмовників на дружній лад. 3. Шукачу не задають
питання, орієнтовані на визначення його професійного рівня. Питання
з розряду "ким ви хочете стати через 10 років" безумовно, важливі, але здобувач
знаходиться "тут" і працювати він хоче "зараз". 4. Частіше одного разу переноситься
дата і час співбесіди. Такий нюанс свідчить про те, що здобувач
зіткнувся з безвідповідальним і не системним роботодавцем. А раптом у майбутньому
він так само буде переносити дату і час виплати заробітної плати? 5. Людина,
проводить співбесіду, будь то HR-фахівець або керівник організації
- Це обличчя компанії в очах претендента і за цим обличчям потрібно доглядати.
Якщо кандидата буде проводити співбесіду людина з неохайним зовнішнім виглядом, не
вміє чітко і зрозуміло викладати свої думки, то навряд чи людина захоче
працювати в цій компанії. 6. Абсолютно не логічно відправляти здобувача
на додаткову співбесіду з лінійним керівником, який знаходиться
поза компетенцією шуканої посади. Керівник, який не має уявлення
про те, що робити підлеглому, зробить дуже дивне і неприємне
враження. 7. Але найголовніша помилка - це "ми вам передзвонимо". Вірніше,
обіцянку, не підкріплене діями. Навіть якщо кандидат не підходить на
шукану посаду, його потрібно про це сповістити, як тільки це стало ясно.
А раптом він стане в нагоді в майбутньому?

Share This Post: