Build \u0026 Live Development завершила розробку проекту ТРЦ в Броварах. на
ділянці площею 3 , 5 га була розроблена концепція торгово - розважального
центру.

Build \u0026 Live Development завершила розробку проекту ТРЦ в Броварах. На
ділянці площею 3, 5 га була розроблена концепція торгово-розважального
центру. Загальна площа ТРЦ - 36 тис. кв. м. Кількість паркомісць - 510. ТРЦ
буде розташований в Київській обл. м. Бровари, на перетині вулиць Чкалова
та Броварський об'їзної дороги, біля Великої кільцевої дороги. Майбутній торговельно-розважальний
центр матиме формат регіонального, і обслуговувати людей, що проживають
у м. Бровари, Броварському районі та Лівому березі Києва. Ринку об'єкт запропонує
площі торгової (продовольчий і непродовольчий формат), розважальної
(Зона розваг, заклади харчування) і супутньої сфери (заклади обслуговування,
послуг) і буде піднесений, як новий формат week-end - торгово-розважальний
центр для всіх членів родини, як місце проведення вихідних, з відповідними
такого формату зонами - автосалон; продукти, товари для дому, будматеріали,
техніка; одяг, взуття, аксесуари; ресторан; кафе; зона для дітей; зона
розваг; зона краси; книжковий магазин. Крім того, майбутній об'єкт буде
мати ряд інших переваг: • Відсутність прямих конкуруючих об'єктів
у форматі торгово-розважального комплексу в м. Бровари та у форматі week-end
в м. Бровари та Києві. • Хороша транспортна доступність об'єкту, відсутність
пробок на дорогах ведуть з центру міста та інших його частин, кілька
маршрутів громадського транспорту, хороша доступність з інших населених
пунктів та м. Києва, зважаючи на розташування в районі Броварський окружної дороги.
• У майбутньому, після введення в експлуатацію нової Окружної дороги і розширення
меж Києва з перспективою включення Броварів в межі столиці, планований
об'єкт буде мати незаперечну перевагу завдяки своїм масштабам, концептуальному
рішенням, а також якості продукції та обслуговування. ТРЦ запропонує ринку
грамотно сплановану схему зонування і навігації по об'єкту, а також
необхідне для споживача різноманітність торгових зон. Майбутній ТРЦ: • Складається
з 3-х поверхів, кожен з яких несе певне смислове навантаження.
• Має просту схему навігації. • Кожна зона спланована з урахуванням переваг
потенційних покупців і орендарів. • Грамотний підхід до розміщення
закладів харчування - для максимальної задоволеності всіх верств споживачів.
• Пропонує, набір послуг першої необхідності. Майбутній ТРЦ буде позиціонуватися
на ринку як центр торгівлі і дозвілля для будь-якого віку, смаку, настрою,
який надає широкий асортиментний ряд якісних товарів, послуг
і розваг.

Share This Post: