Балкони житлових будинків , як місце для розміщення реклами, зазвичай використовували
тільки під час виборчих компаній. Особливо популярною така реклама
була на минулих виборах київського голови - то тут, то там красувалися особи
політиків і їх багатообіцяючі слогани. Вибори пройшли, але ідея розміщувати
рекламу на балконах залишилася. Тепер її використовують у комерційних цілях
приватні фірми.

Наприклад, на Чоколівському бульварі, в районі Караваєвих дач балкони відразу
кількох будинків обвішані рекламою банку: на деяких будинках висять самотні
плакати, а на інших - реклама прикрашає кожен третій балкон. Мешканка
будинку № 27 Світлана Константинова говорить, коли сусідка запропонувала таким
чином трохи заробити, - відразу ж погодилася. - Мені заплатили 100
грн за те, що цей плакат повисить на моєму балконі протягом місяця. А чому
б і ні? Ми від цього ніяк не страждаємо. А додаткові гроші ще нікому
не заважали. І якщо запропонують продовжити термін оренди балкона, не роздумуючи,
погоджуся. У подробиці, хто і яку вигоду має від реклами на її балконі,
жінка не вникає. А от у будинку № 30 орендодавці балкона не такі привітні.
Тільки почувши, що хтось цікавиться рекламним плакатом, тут же з криками
«Я не зобов'язана нічого пояснювати» закривають двері. Деякі, хоч і здають
балкон в оренду, поширюватися про це не бажають, мабуть, вважаючи, що
роблять щось протизаконне. Хоча, за словами голови координаційної ради
Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, притягнути до відповідальності будь-кого
за розміщення реклами на балконі неможливо. Цей вид реклами ніяк не регулюється.
Ніяк не можна довести, що людина отримала гроші за розміщення реклами.
Навіть якщо припустити, що до господаря прийдуть, наприклад, з податкової - він
просто відповість, що все зробив безкоштовно і від чистого серця. - Подібні
вивіски на балконі навіть рекламою складно назвати, - пояснює Біденко. -
Ми називаємо це «партизанської приватною ініціативою», так як це відноситься
до «партизанського маркетингу» (нестандартне, малозатратне рішення по просуванню
продукту). Немає жодного обліку, скільки, де і хто розвішує. За це офіційно
не сплачуються гроші. Окрім як з власником квартири, ні з ким не узгоджується.
Те ж саме, що пофарбувати свою машину в корпоративні кольори якоїсь фірми,
або нанести логотип - ніхто не заборонить. Такі форми реклами використовують
не тільки з метою економії. Реклама на балконах просто здається більш щирою
і частіше звертає на себе увагу. Те, що розміщують на білбордах або лайт-боксах,
вже всім набридло.

Share This Post: