Слідкуйте за гальмами і переберіть систему охолодження.

Спекотна погода - не менш серйозне випробування для автомобіля, ніж лютий
холод. Машина в цей період потребує особливого догляду. Ми з'ясували, на що
водій повинен звернути увагу, щоб запобігти сезонні поломки.
1. Маскуйте салон від сонця Від високої температури влітку
сильно страждає салон автомобіля, особливо торпедо і панель приладів: після
кількох годин простою на сонці, пластик може «поплисти» і тріснути.
Відповідно, існує небезпека і для електроприладів, які перебувають
під торпедо (датчики, реле і магнітола). Непогане рішення проблеми
- Затонувати скла (від 600 грн.). Крім того, можна закріпити на вікнах
шторки (40-150 грн.), а під лобове скло встановити відображає екран.
У разі стоянки автомобіль найкраще поставити в тіні, а якщо це неможливо
Ї-накрити захисним чохлом (від 150 грн.). 2. Тримайте машину в чистоті
Для лакофарбового покриття надмірно активне сонце небезпечно тим,
що відбувається вигоряння лакофарбового покриття. Тому навіть найменше
локальне забруднення автомобіля потрібно терміново змивати (особливо пташиний послід),
інакше фарба буде вигоряти нерівномірно і автомобіль покриється помітними
плямами. 3. Дозуйте холодне повітря Якщо у спеку пустити
на «лобовуху» потік холодного повітря, з-за перепаду температур скло
стане тендітним, може навіть лопнути. Тому необхідно спочатку охолодити
Повітряний салону: направити потік через центральні і бічні дефлектори на
панелі приладів і лише через 2-3 хвилини включати кондиціонер на повну
потужність. 4. Відремонтуйте скла Особливу обережність необхідно
дотримувати, якщо на лобовому склі є невеликий скол: у спеку воно може
лопнути (особливо якщо автомобіль кілька днів простояв на нерівній майданчику,
сприяє перекосу кузова). З цієї причини навіть мікротріщини необхідно
своєчасно ремонтувати Ї-коштує така послуга близько 100 грн., а нове
скло-Ї від 700 грн. 5. Слідкуйте за мотором Звична картина
в жаркий день - зламаний посеред дороги автомобіль, у якого з під капота
валить пар. «Закипання» легше запобігти, ніж боротися з її наслідками.
Так, перед поїздкою перевірте, чи не забиті чи осередки радіатора сміттям (пилом,
пухом), а термостат і датчик включення вентилятора функціонують ідеально.
Перегрів двигуна може привести до передчасного капремонту, а це мінімум
7 тисяч грн. витрат. Перебрати ж систему охолодження - в 10-20 разів дешевше.
Але про всяк випадок, необхідно возити з собою в багажнику ємність з запасом
дистильованої води або антифризу - якщо з якоїсь причини охолоджуюча
рідина частково витекла, у вас буде можливість долити рідину і доїхати
до місця ремонту своїм ходом. При цьому необхідно включити на повну потужність
піч - це відведе тепло від мотора в салон. 6. Не перевантажуйте гальма
Влітку неприємності можуть переслідувати і гальмівну систему. Основних
проблем дві: перегрів фрикційних елементів (колодок, дисків) через великі
навантажень і закипання гальмівної рідини. Особливо високий ризик виникає
при русі по гірських дорогах, де вихід з ладу гальмівної системи є
причиною страшних аварій. Щоб уникнути неприємностей з колодками і дисками
використовуйте виключно якісні деталі, які хоч і дорожче в 1, 5-2
рази китайсько-турецької продукції, зате значно витривалішими. Крім того,
на гірських дорогах для профілактики перегріву гальм не вимикайте зчеплення
- Використовуйте гальмування двигуном. Для того щоб у спеку не закипала гальмівна
рідина, необхідно раз на два роки проводити її заміну (стара рідина
накопичує вологу і змінює свої властивості вже при 120 градусах замість 180-200).

Share This Post: