Дніпропетровське метро коштує, а прохідники півроку не бачили зарплати.

Метробудівці запросили кореспондента «Сегодня» в гості - на 50-метрову
вертикального ствола майбутньої станції метро «Площа Леніна». Поки спускалися
на спеціальній установці вниз, звичні до роботи під землею прохідники
похмуро розповідали, що саме через цей вертикальний стовбур, у разі
затоплення тунелю, вода виллється на центр Дніпропетровська. Варто тільки
на два дні вимкнути насоси - і біда неминуча. Адже на цій ділянці самий
потужний водоприток - 140 кубометрів на годину. Зараз будівництво припинили
фінансувати, а воду відкачувати необхідно. «Ми фактично у борг
викачуємо воду з тунелів », - скаржиться головний інженер« Дніпрометробуду »
Олександр Касьянчук, і додає, що, якщо зупинити насоси хоча б на
4 години, грунтові води і підземні річки миттю заповнять пройдені тунелі,
потім підводне озеро виллється назовні. Під землею застали тільки
кілька робітників. З'ясувалося, що бригаду розділили на три частини. Люди
виходять в три зміни. Багато людей під землею зараз не потрібно. «У нас забій
практично порожній, - говорить начальник відділу кадрів Тамара Похилько, -
на всьому Метробуді було 500 чоловік, тепер же залишилося 230, і то - половина
з них пішли в безкоштовні відпустки ». Незважаючи на відсутність роботи і зарплати,
під землею люди перебувають цілодобово. Кожна підземна зміна триває 8
годин. «Тут навіть досить комфортно - 15 градусів, у порівнянні
зі спекою на поверхні - краса, - посміхаються метробудівці, - взимку, може,
на пару градусів нижче ». Але виявилося, що це чи не єдиний позитивний
момент в їх роботі. «Півроку вже не бачимо зарплати», - каже 57-річний
бригадир Олексій Шишков. «Працюю тут з 1984 року - не пам'ятаю нічого подібного!
Зараз не живемо, а викручуємося - дружина працює в тому ж метро служить,
на її зарплату в 1200 гривень і живемо. Син навчається в університеті на третьому
курсі, добре, що на бюджет потрапив », - нарікає бригадир. За його словами,
знайти нову роботу в 57 років просто не реально. «Я вже 30 років працюю під
землею, - говорить Олексій Шишков, - я вже й не уявляю, що ще десь
можна працювати ». Наймолодший метробудівець, 32-річний Михайло Мінаков
- Прохідник в третьому поколінні. «Батько і дід у мене шахтарі. Другий рік
тут працюю. Є 13-річна дочка, а сім'ю містить дружина - в неї маленький
бізнес, - так і виживаємо ». Коли Михайло прийшов будувати метро,

Share This Post: