Вітчизняні торгові компанії вже забули про кризу і стали все частіше заявляти
про наміри розширювати свої мережі.

Особливо часто подібні заяви рітейлерів стали з'являтися після того,
як вийшов закон про закриття гральних закладів. Як повідомили «i» в
ТОВ «Стиль Д» (Дніпропетровськ), яке володіє магазинами з продажу парфумерно-косметичної
продукції ProStor, компанія планує свій подальший розвиток, пов'язуючи
його з появою цікавих приміщень після закриття гральних закладів.
«Подальше активний розвиток мережі ми пов'язуємо з наступними обставинами:
найближчим часом на українському ринку комерційної нерухомості очікується
збільшення кількості цікавих для ритейлу пропозицій. При цьому велика
частина пропонованих приміщень розташована досить вдало. Така ситуація
обумовлена

Share This Post: