Японський автовиробник Toyota Motor Corp розраховує збільшити в серпні
рівень продажів, у той час, як останні 13 місяців продажі падали під
впливом наслідків глобальної кризи.

"Відновлення йде повним ходом. У серпні наші продажі повинні перевищити
торішній результат за той же місяць ", - заявив старший менеджер корпорації
Масамото Маекава. Основні надії в компанії покладають на гібридну модель
Prius. Її популярність різко підскочила після того, як уряд Японії
знизило автомобільний податок для власників екологічно безпечніших
гібридів. Раніше Toyota опублікувала доповідь про скорочення виробництва в першій
половині 2009 року, що склав 40, 6%. За 6 місяців з її конвеєрів зійшло
менше 3 млн автомобілів. Рівень продажів впав на 26, 6%. Втрати автогіганта
склали майже 437 млрд ієн (близько $ 4, 4 млрд). Нагадаємо, Toyota заявляла
про плани продавати більше автомобілів у США, ніж реструктурований конкурент
General Motors (GM). Про це заявив глава американського підрозділу японської
компанії Toyota Motor Sales USA Іосімі Інаба. "Ми поставили перед собою
дуже амбітну мету ... Наша сила полягає в здатності задовольняти
потреби локальних споживачів ", - заявив Інаба. Раніше прогнозувалося,
що Toyota вперше стане найбільшим продавцем легкових автомобілів в
2009 році на ринку США після банкрутства GM і Chrysler. Очікувалося, що в
Цього року частка Toyota на американському ринку легких вантажівок і легкових
авто може зрости з 18, 4% до 20%. Прогнозується, що на другому місці
з 16% ринку буде GM, на третьому - Ford.

Share This Post: