У найближчі 12 місяців більшість з тих, хто планує придбати автомобіль,
обзаведуться саме новим авто , такі результати дослідження компанії Touchpoll
Ukraine, яке проводилося в липні цього року.

За даними дослідників 67% тих, хто планує придбати авто протягом
року збираються купити саме новий автомобіль, а 33% - бу. Експерти відзначають,
що для тих, хто планує придбати новий автомобіль, одним з найбільш
важливих чинників вибору саме нового автомобіля є відсутність слідів
експлуатації колишнім власником (до цього автомобілем ніхто не користувався)
- Дану альтернативу відзначили 48% респондентів. У той же час, іншим по
важливості чинником респонденти виділили наявність гарантії - 43%. Для третини
важливо, що новий автомобіль не буде ламатися, і майже стільки ж, важлива
впевненість в тому, що автомобіль безаварійний. Цікаво, що при цьому
юридичні та фінансові пріоритети мають значно меншу вагу. Так тільки
для 17% прихильників купівлі нових автомобілів грає роль більше пропозицій
по кредиту, лізингу та іншим фінансовим програмам. Згідно з даними дослідження,
для 15% важлива гарантована легальність (юридична "чистота") автомобіля
і для 13% легкість подальшої реалізації. Експерти говорять, що основною
причиною покупки бу автомобіля є брак коштів на придбання
нового авто (49%). Також багато (30%) зацікавлені купити цікавить
їхній автомобіль, але за нижчою ціною. Згідно з даними дослідження, близько
29% вважають, що бу автомобіль є оптимальним співвідношенням ціна-якість.
Серед інших причин, також були відзначені такі переваги як можливість
купити автомобіль вище класом (у кращій комплектації, більш престижний)
за ті ж гроші - 27%, бу автомобіль втрачає в ціні менше, ніж новий - 24%,
подобається модель автомобіля, випуск нових зразків якої вже припинений
- 22%. "Те, що в період кризи 2 / 3 потенційних покупців авто планує
придбати саме новий автомобіль - позитивний сигнал, як для імпортерів
автомобілів, так і для економіки країни в цілому ", - розповідає виконавчий
директор дослідницької компанії Touchpoll Ukraine Дмитро Карпенко.
Оскільки попит, зазначає він, значно скоротився в порівнянні з минулим
роком, для завоювання покупців необхідно відстежувати зміни в поведінці
споживачів, і створювати вигідні і привабливі пропозиції.

Share This Post: